crocker

Fint hårstrå och älskar dammet på bakfickan <333 fan haha. Dessa är iallafall mina nya jeans som jag köpte för några dagar sedan på JC. Det är samma modell som jag har i mina stentvättade och dom sitter verkligen som en smäck. Dock var dessa av någon anledning större nere vid anklarna än vad mina andra är så måste sy in dessa lite, står inte ut med jeans som inte sitter helt tight hela vägen ner. 
 
Hur som helst, har jobbat idag med som sagt och slutade halv fem. Ska snart gå ner och äta lax, potatis och romsås (så jävla gott). Imorgon börjar jag halv elva så får lite sovmorgon iallafall, ciao.

  0 kommentarer på "crocker"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria