insta

Följ mig på instagram ♥ sofiebacklund heter jag där!
 
Okej, vet inte varför jag är vaken klockan halv två på natten när jag ska till skolan imorgon. Kan i och för sig bero på att jag sov lite under dagen så är inte särskilt trött, men måste verkligen försöka sova nu. Imorgon, eller idag blir det ju haha, ska jag troligtvis åka och köpa det sista till mitt rum med pappa. Sen kommer det bilder på hela rummet som jag har lovat hur länge som helst nu haha, puss.
 
 

  0 kommentarer på "insta"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria