yesterday

 
Lite bilder från igår, tog inte så många bilder så har tyvärr ingen på resten som var där.. 
 
Kom hem från Västerås för en stund sedan. Hade verkligen en jättemysig dag igår. När vi kom fram till Västerås gick jag och Edvin på stan fram till tre ungefär, shoppade lite och åt på Jensen's. Senare blev vi upphämtade och när vi kom hem till mamma tog vi det bara lugnt ett tag och sen gick vi ner till hamnen innan middagen. Det blev Italiensk buffé och chokladtårta till efterrätt, inte alls illa haha. Anledningen till att vi åt tårta var för att mammsen fyller år idag och mormor fyller även år på tisdag. På kvällen spelade vi lite pingis i källaren och sen kollade vi på nån film om pingviner typ (?) haha, Poppy's pingviner tror jag den hette. Hur som helst, åkte rätt tidigt imorse eftersom Emma skulle till stallet och vi fick skjuts av min morbror. Idag ska jag bara ta det lugnt tror jag, har inga planer ännu i alla fall. P&K

  1 kommentarer på "yesterday"

Postet av: elin wahlberg
sv: tack fina du :)
2013-09-29, 15:20:17
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria