Bra kväll


Kvällens klädval 

Nattbloggar lite hehe. Kom hem från pitchers för nån timme sedan. Blev en riktigt lyckad kväll! Vi käkade hamburgare, och jäklar vad gott det var!! Sen förflyttade vi oss till sofforna och blev bjuda på två flaskor champagne haha, inte helt fel en torsdag sådär. 

Ska sova nu, hade typ glömt bort att det är skola imorgon:( Dock väntar en bra helg och sportlov efter det! Puuuss


  0 kommentarer på "Bra kväll"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria