Saturday night


Bilder från min tumblr www.stunningmoments.tumblr.com

Har varit på stan idag och köpt present till Lovisa med dom andra tjejerna. Sedan jag kom hem har jag ätit mat och kollat på några avsnitt av Gossip girl, men ska strax fixa till mig lite och sen bege mig in till stan igen för att fira Lovisa på Grekiska kolgrillsbaren. 

Imorgon ska jag berätta om en sak jag ska göra i sommar, så kika in då om ni är nyfikna ;)

  1 kommentarer på "Saturday night"

Postet av: Sofia
härliga bilder!
2014-02-02, 03:34:12
URL: http://byfia.com

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria