frågestund!

Får rätt ofta frågor av er, så tänkte att om ni undrar något så kommentera detta inlägget så svarar jag om några dagar! Fråga på!

  6 kommentarer på "frågestund!"

Postet av: MALIN
VEM ÄR BÄST????????? skoja

- varför är du så cool?
- vad heter du på bilddagboken?
- varför började du blogga?
- kan du inte börja videoblogga? haha skitkul
- puss
2014-01-23, 00:55:29
URL: http://malinkirstine.forme.se/
Postet av: johanna
vilka är dina närmsta vänner ? eller vilka umgås du mest med, top 5?
2014-01-23, 13:58:50
Postet av: Lisa
Kan du börja skriva ut pris på saker som du köper? Skulle uppskattas mycket :)
Vad använder du för hudprodukter?
Favoritmat?
Är du och edvin vänner, alltså umgås ni som vänner nu? :)
2014-01-23, 20:41:55
Postet av: Rebecca
Gjorde det ont att ta hål i naveln?
Vart någon stans tog du det?
Läser du några bloggar? I så fall vilka?
2014-01-23, 21:09:56
URL: http://ebeccra.blogg.se
Postet av: sanna
var får du din inspiration ifrån när det gäller mode? Tycker alltid du klär dig så otroligt snyggt och stilrent!
2014-01-24, 06:33:46
URL: http://www.nattstad.se/sannainusa
Postet av: sofie
vad har du för storlek på din svarta skinnjacka från sheinside?
2014-01-24, 15:34:51

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria