LA by the sea

 
 
 
Har haft fullt upp idag och därav ingen bloggning (igen!). Var i stan i Västerås med Emma och Christoffer till typ två och sen åkte jag och E hem till Örebro igen. Jennifer och Lovisa kom hit och gjorde mig sällskap framför Paradise hotel. Är inte så insatt i det egentligen haha, men alltid så mys när dom kommer hit. Imorgon ska jag träffa Jempan och Lovisa igen, färga håret, sola och sälja min gamla mobil tänkte jag. 
 
Säg till om ni vill att jag ska ha en frågestund! Var ett tag sen nu.

  0 kommentarer på "LA by the sea"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria