music

Lorde - Tennis court
Ellie Goulding - My blood
Beyoncé - XO
 
Tre låtar som går på replay i hörlurarna. Är en sån där person som hittar en bra låt och så lyssnar jag sönder den tills jag hatar den typ haha. Vet att My blood är från förra året, men hade tydligen totalmissat hennes album så har börjat lyssna på det nu hehe<33 
 
Sorry för sämsta uppdateringen den här helgen, har inte haft tid helt enkelt. Glömde att fota det jag köpte igår också innan det blev mörkt så ni får se imorgon istället. Har hunnit med att gymma och storstädat hela rummet idag iallafall, ska ner och äta nu. Bloggar kanske mer senare om jag orkar, puss.
 

  0 kommentarer på "music"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria