spring 2014

Går mer än gärna klädd så här i vår. Vill verkligen ha ett par såna där blommiga byxor som på bilden i mitten till höger, sjukt snyggt. STÅR INTE UT MED KYLAN, seriöst jag ger upp. Ska gömma mig i mitt rum tills det blir plusgrader och sol så man iallafall kan se någorlunda snygg ut. Vinter är absolut inte min grej alltså..
 
Vad som står på inköpslistan just nu i klädväg:
- Leopardvans
- Knästrumpor 
- Fler t-shirts med tryck
- Pilotglasögon
- En snygg crewneck
 
Ska dock försöka spara mig lite tills River Island öppnar (kommer go crazy där inne haha, om jag inte blir besviken förstås) och till min tatuering som jag ska göra snart! 

  3 kommentarer på "spring 2014"

Postet av: L i n n
Sv: Tack så jättemycket och detsamma! :)
2014-01-28, 08:18:31
URL: http://linnamandastrm.blogg.se
Postet av: Anonym
Åh vet du vart man kan hitta dem blommiga byxorna? :D
Kram!
Svar: Nej tyvärr, önskar jag visste haha! :( Så snygga!!kram
Sofie Backlund
2014-01-28, 14:25:13
Postet av: Anonym
Hey stop o belägg, tatoo ska du göra med mig sis :)
Svar: Haha såklaaart! Kommer ju ner till er o gör den, men har bestämt vad jag ska göra nu ;) pösss
Sofie Backlund
2014-01-28, 22:50:17

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria