svar på några frågor

VEM ÄR BÄST????????? skoja. Haha du såklart<333

Varför är du så cool? Vet inte, föddes sån :///

Vad heter du på bilddagboken? HAHA alltså, tog bort den för ett tag sen då mina killkompisar hittade den och började mobba mig typ... Ångrar mig fett hårt :'(

Varför började du blogga? För att jag älskar att fota, skriva och sånt där. Bästa sättet att få ut allt på ju!

Kan du inte börja videoblogga? haha skitkul puss. Har gjort ett antal försök men ser så fruktansvärt dum ut hahah, kanske gör nån någon gång men måste typ öva först :p

Vilka är dina närmsta vänner ? eller vilka umgås du mest med, top 5? Den jag umgås allra mest med är väl Lovisa, sen umgås jag ungefär lika mycket med mina andra vänner så har ingen top 5 direkt.

Kan du börja skriva ut pris på saker som du köper? Skulle uppskattas mycket :) Ja absolut, det kan jag göra!

Vad använder du för hudprodukter? Tvättar bort sminket med tvål och vatten bara, och sen använder jag en ansiktskräm från Estelle & Thild. Kan dock inte säga om den är bättre än någon annan då jag har så bra hud så märker aldrig någon skillnad på varken krämer eller smink.

Favoritmat? Bakad potatis med kyckling, laxpasta eller typ kyckling i alla olika former haha!

Är du och edvin vänner, alltså umgås ni som vänner nu? :) Ja det är vi! :)

Gjorde det ont att ta hål i naveln? Alltså nja, det kändes väl men det var inte direkt outhärdligt om man säger så. Om man tänker på att någon nyper en hårt i naveln medans man gör det så känns det ungefär som det, är nog mest själva tanken på att en tjock nål går igenom huden som känns skrämmande.

Vart någon stans tog du det? På Big Slick tattoo i Örebro, ligger på väster. Om du ska ta hål i naveln så tycker jag absolut att du ska gå dit, dom är proffessionella och noggranna :)

Läser du några bloggar? I så fall vilka? Utöver dom stora som Kenzas mm. så läser jag mina vänners bloggar, nickys.se, andreahedenstedt.se, fannym.myshowroom.se, amandaforzlow.blogg.se, maddepaddee.blogg.no osv. Kan göra ett inlägg om vilka bloggar jag läser, orkar inte skriva alla här!

Var får du din inspiration ifrån när det gäller mode? Tycker alltid du klär dig så otroligt snyggt och stilrent! Det jag brukar tänka på är att inte gå efter någon speciell stil utan att köpa det som man själv tycker är snyggt, på så sätt så blir det ju till något eget och unikt. En annan sak är också att även om jag ser något som jag tycker är sjukt snyggt på någon annan så behöver inte det betyda att det är snyggt på mig, köper sånt som jag trivs och passar i. Inspirationen får jag överallt, från människor på stan, tumblr, bloggar, weheartit osv. Taack så mycket!!

Vad har du för storlek på din svarta skinnjacka från sheinside? Har storlek S i den och den sitter som en XS :)

Vad har du för storlek på dina skor? Är dom små i storleken? :) Dom är pyyyttelite mindre i storleken tycker jag, men din vanliga storlek borde funka bra! Har 38 i mina och det brukar jag ha i vanliga fall också.

Var har du köpt hyllan med klädstången under? Har du köpt de olika delarna separat och isf vad hittar jag dom? :) har varit sugen på att göra sådär jättelänge men hittar ingen sån hylla :s Har köpt dom separat. Hyllan är från Ikea och själva stången är från Bauhaus. Den ska finnas vid garderobsinredningen och då köper man en vanlig stång + två fästen som man sätter fast i hyllan sen. Hittar du inte så kan du bara visa en bild på hur du har tänkt dig till någon som jobbar där så kommer dom fatta och visa dig! :)

 

  1 kommentarer på "svar på några frågor"

Postet av: isabella
Så himla fin du är! :)
2014-01-27, 21:20:14
URL: http://www.nattstad.se/isabellalovisa

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria