swim good

Hej! Sorry för att bloggen har varit så tråkig de senaste dagarna men har inte hunnit fota något. Är i Västerås hos mamma nu och imorgon ska jag upp på stan eller till Erikslund med Emma innan vi åker hem. Ska ta lite bilder med mobilen imorgon tänkte jag, har inte med mig kameran tyvärr men kameran på 5S är ju sjukt bra! 
 

  1 kommentarer på "swim good"

Postet av: sofia
snygging!!
2014-01-05, 21:11:15
URL: http://byfia.com

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria