woop

woop body
Body HÄR (jättebillig på rean!), shorts HÄR, skor HÄR, jacka HÄR, ringar HÄR
 
Hittade två skitsnygga bodys på Cubus igår när jag var på stan med Lovisa. Fanns tyvärr inte på hemsidan så kan inte visa er, men funderar på att köpa den ena. Känns dock lite som att det är fel säsong för en body haha, det är ju lätt snyggast till ett par shorts liksom. Bodyn på bilden är också dösnygg, kostar dessutom bara 99kr! 
 
Tycker ni såna här inlägg är roliga? Vill ni ser mer såna eller typ hur man matchar ett speciellt plagg?? Tell me isåfall :*
 

  2 kommentarer på "woop"

Postet av: Helena R
Snyggt! :) Gillar skorna :)
2014-01-16, 18:21:15
URL: http://www.imakeyousmile.se
Postet av: Stina Mattsson
Gud vilken bra blogg du har! Här kommer jag kika in fler gånger! :)
2014-01-20, 21:26:02
URL: http://www.kungstina.com

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria