best thing ever

Fick den här lilla saken av pappa häromdagen och det är typ det bästa jag (pappa hehe) har köpt på länge! Det är alltså en slags fjärrkontroll till kameran för er som inte visste det. Så sjukt smidigt, man slipper springa fram och tillbaka varenda gång man ska ta en bild. Mikke bra, köp en sån! Finns väl lite här och var men jag köpte min på Net on net för 149 kr! 

  1 kommentarer på "best thing ever"

Postet av: Linnèa
Vad använder du dig utav för kamera? :)
Svar: Har gjort ett inlägg om det nu! :)
Sofie Backlund
2013-07-22, 11:36:32
URL: http://linneaelinas.devote.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria