frågor och svar

Tänkte svara på lite frågor jag har fått, vet inte om ni liksom ser vad jag har svarat när jag svarar på "svarafuktionen" i kommentarerna så kan väl göra såna här små inlägg lite då och då! 

Vars kommer jeansen ifrån? vilket märke? :) 
(Ang. det här inlägget) Dom är från H&M, kostar 199 kr :)

 

Supersnyggt armband! är det dyr frakt på jfr?Frakten är 29 kr. Prova att skriva in rabattkoden "NATT" så får man gratis frakt, om den fortfarade gäller dårå.

 

Åh vad mycket snyggt! :D Älskar London, även fast jag aldrig har varit där! Ska förmodligen dit i sommar, så din guide blir perfekt :) Skriva gärna en kommentar på min blogg när den kommer upp så jag inte missar den! Hur bodde du, har du några tips på det? :)
Vi bodde hos min kusins pojkvän så vet tyvärr inte så mycket om hotell och så.. Men ett tips är ju att bo nära Oxford Street iaf!

 

Vad hände mellan dig och Olivia p? Ni verkade jättetighta förut och jätte lika!
Jadu, jag vet inte riktigt vad som hände egentligen men vi gled väl ifrån varandra eller något. Ja vi var ganska tighta förut och det kanske var det som gjorde att vi gled isär också, om du förstår! :)


  0 kommentarer på "frågor och svar"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria