last week

Bilder från nån gång förra veckan när vi grillade hos farmor, blev lite hungrig nu eller haha:(
 
Tjoo. Kom precis hem från Lannakalket (standard), eller ja det var väl typ två timmar sen. Det var jag och typ 15 killar där haha, som vanligt då. Nä, men det var faktiskt riktigt skönt och vattnet var inte alls lika kallt som det varit tidigare. Ikväll kanske jag ska träffa Lovisa, Natalie och några till och grilla. Har inte bestämt mig än eftersom jag fortfarande är lite sjuk och måste fixa en del här hemma. Imorgon blir det kalas för lillasyster som fyller år, yeey!

  0 kommentarer på "last week"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria