levi's

Får en del frågor om mina levi's shorts. Dom är som sagt köpta i London på Camden market och om jag ska vara helt ärlig så är det typ bara såna här shorts jag trivs i. Hade ett par typ kopior innan men hade växt ur dom så blev fett glad när jag hittade dessa. Har storlek 26 i dom men har vanligtvis typ 25 i levi's så har sytt in dom pyttelite mellan benen haha.
 
För er som vill ha ett par egna så kan jag tipsa om notme.se, ebay och etsy.com.

  0 kommentarer på "levi's"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria