nya detaljer

Var som sagt på Ikea för några dagar sedan och köpte lite nya grejer till mitt rum. Köpte en ny ram som jag satte in en fin bild på mig och Edvin i, två växter (i plast, för glömmer bort att vattna dom så dom dör bara hehe) och en liten fårmatta eller vad det heter :P Fixade även lite nya bilder till min tavellist och så ska jag få en sänggavel och nya kuddar, kommer nog bli skitbra. Det enda jag verkligen ogillar i mitt rum är golvet, så extremt fult haha.. Men inte mycket att göra åt när man bor i hyreslägenget. 
 
Har förresten inte berättat att min mamma ska flytta ihop med sin kille som bor i Västerås. Lite trist att inte kunna träffa henne lika ofta som jag gör nu, men ska bli riktigt kul att få ett nytt rum i nya huset och att få kunna komma bort från Örebro lite då och då. Det är ju ändå bara typ 50 minuter med tåget så så farligt långt är det ju inte. 
 

  0 kommentarer på "nya detaljer"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria