nytt

Jeans från JC, t-shirt från Bikbok, bikini från H&M, linne från Bikbok (har dock sytt dit fickan själv) 
 
Vet inte hur många gånger jag testat jeansen från JC, men tyckt att 500 var lite väl mycket för ett par jeans man kanske inte kan ha till precis allt. Men igår när jag var på stan med pappa såg jag att de var sänkta med 70% så tvekade inte en sekund haha, sitter perfa där bak också! Kommer outfitbilder med dom lite senare eller imorgon!

  0 kommentarer på "nytt"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria