sunday funday

Tjooo. Sista kvällen här i Båstad och idag har det varit FETT varmt ute, över 30 grader och sol. På förmiddagen åkte vi till stranden men det kom en liten regnskur så vi åkte till Solbacken och åt våfflor och sedan åkte vi tillbaka till stranden när det slutade regna. Snart ska vi äta och sen får vi se vad som händer, imorgon ska vi i alla fall åka förbi Halmstad innan vi åker hem och sååå. P&K ♥
 

  0 kommentarer på "sunday funday"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria