sunny sunday

Heej friends. Är hemma nu haha, har typ bott hos Edvin i helgen men det har faktiskt varit riktigt skönt att bara få kramas med honom en hel helg. Igårkväll var jag hemma hos Josefin med lite annat folk, blev upphämtad av pappa vid tolv och skulle egentligen hem men tycker verkligen inte om att sova ensam, gör det bara när jag måste typ, så åkte hem till Edvin istället och sov där, så myyys<3 Idag har jag suttit i solen och ätit glass och varit på Ikea med Emma och pappa. Köpte lite nya grejer till rummet, ska ta lite bilder sen så ni får se. 
 

  1 kommentarer på "sunny sunday"

Postet av: Mirremanda
Fett snygg outfit! Gillar din stil, hoppas du hade en bra dag. Kram
Svar: Åh tack fina du!! Kram
Sofie Backlund
2013-07-03, 00:11:33
URL: http://mirremanda.devote.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria