SÅLD

Hej och förlåt för dålig upd!! Har inte riktigt haft tid men ska bli bättre. Sitter hemma hos min pojkvän nu och ska ha lite filmmys så det blir ett snabbt inlägg bara!
 
Tänkte bara kolla om det är någon som är intresserad av att köpa min collegetröja som jag köpte på Beyond Retro för nåt år sedan? Känner att jag inte använder den så mycket längre så det kanske är någon annan som hellre vill ha den. Det är en liten typ färgfläck vid första S:et som ni kanske ser, men den var så när jag köpte den eftersom den var begagnad redan då. Vet inte vad det är för storlek men typ S.
 
100 kr eller högstbjudande, kontakta mig på [email protected] eller på min KIK, där heter jag hannnasofie. 

  0 kommentarer på "SÅLD"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria