vanilla kiss

Fattar inte varför det blir så dålig kvalité på bilderna??? :( 
 
Tja. Igårkväll hade jag som sagt lite folk hos mig. Somnade inte förrän vid fem men hade verkligen jättetrevligt! Idag vaknade jag och Lovisa vid tolv och kollade på ett avsnitt av Twisted innan vi gick upp på stan, träffade mamma där lite senare och vi köpte sushi på Sushibar. Ska nog bara vara hemma ikväll och mysa med mamma, kanske går ut och träffar Jossan lite senare men får se. Ha en fin fredagskväll, taco hej!

  4 kommentarer på "vanilla kiss"

Postet av: Wilma
När man lägger upp bilderna på blogg.se tycker jag själv att bilderna försämras. Vet inte om det bara är jag som tycker det, men kan vara det.. ;)
Svar: Ja, kan nog vara så! Mina bilder har mycket bättre kvalla innan jag laddar upp dom här så du har nog rätt! :)
Sofie Backlund
2013-07-05, 20:17:44
URL: http://frokenorr.blogg.se
Postet av: Fanny Martin
om du laddar upp bilder i t.ex. 600px på boggen ska du minska bilden till 600px innan du laddar upp den. Då blir kvaliten myycckkeettt bättre! :)
Svar: Tack så mycket för tipset, ska testa det! :)
Sofie Backlund
2013-07-05, 23:49:13
URL: http://fannymartiin.blogg.se
Postet av: vleraochlisette.devote.se
du har en riktigt fin blogg!
2013-07-15, 12:50:54
Postet av: Michaela
Bildformatet brukar vara problemet! Blir annorlunda när man laddar upp på blogg.se. Beror på var du redigerar och hur du sparar dom
Svar: Misstänkte det, har ordnat sig nu iaf! Tack så mycket ändå! :)
Sofie Backlund
2013-07-24, 23:58:01

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria