yesterday's

Gårkvällens outfit, typ. Linne från Gina, shorts från London, Palladium, solglasögon från Carlings och smycken från Jfr.se och Forever 21.
 
Hola. Har varit och badat idag igen, men denna gången i Lannakalket. Var där med Pappa, Lovisa, Emma och hennes kompis. Skulle egentligen åka till ett annat stället med några kompisar men vi orkade inte cykla så långt så vi åkte snålskjuts med pappa istället. Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt, får se om det händer nåt roligt senare. Puss
 

  0 kommentarer på "yesterday's"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria