16:19

Hej hopp. Har som ni kanske märker tagit lite paus från bloggen, delvis för att jag inte har någon lust just nu och delvis för att jag håller på att byta bloggportal så att det ska bli mycket bättre! Så håller på att förbereder med nya inlägg osv. Så ni får stå ut några dagar till haha;) sen kommer bloggen bli mycket bättre! Puss på eeer

  1 kommentarer på "16:19"

Postet av: Linnéa
Spännande med nytt! Ville bara säga att jag ganska nyligen hittade din blogg och tycker att den är grym. Kram! :)
2014-02-23, 09:53:06
URL: http://justlikelinnea.blogg.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria