face mask + rabattkod till er

Fick hem två ansiktsmasker från Maybeauty häromdagen. The incredible face mask är en ansiktsmask som man kan ha i hela ansiktet eller på vissa partier. Den ska ta bort pormaskar, död hud, olja i fet hy och dessutom motverka akne. Testade masken med min syster igår och vi såg ut typ så här under tiden:
Haha snygga va? ;) Man får med en pensel så det är lätt att applicera den och man slipper bli helt kladdig om händerna. Hade masken i ca 40 minuter till den torkat helt och sedan drog jag bort den. Ska inte ljuga och säga att det inte gjorde ont, för det gjorde det. Men huden blev riktigt len efteråt! Har lite svårt att säga om den tar bort pormaskar osv eftersom jag knappt har några alls.. Men tyckte det var roligt att testa!

Vill ni också testa eller veta mer så går ni in HÄR. Skriver ni in koden "backlund" så får ni dessutom 50% rabatt, alltså 5 masker + pensel + guide för 124,50:- istället för 249:- Bra va?

  0 kommentarer på "face mask + rabattkod till er"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria