fina ni



Vill först och främst bara säga TACK för era fina kommentarer! Även om jag kan vara rätt seg på att svara ibland så ska ni veta att jag läser verkligen alla och tar åt mig. Ni kan verkligen göra mina dagar, så tack<3 

Sen det här med att jag har uppdaterat så dåligt. Tar emot att skriva "förlåt" varje gång eftersom det är min blogg och jag bloggar ju när jag själv känner för det, men jobbar rätt hårt med bloggen så hoppas ni inte försvinner trots mina små "svackor" ibland. Vissa dagar är bara så jävliga och jag vill knappt gå ur sängen. Det värsta är att jag aldrig vet hur jag ska må. Som idag har jag mått så äckligt dåligt hela dagen, vilket inte passade så bra då jag hade en del att göra idag. Men dagar som dessa är det bara att ställa in allt och få må dåligt. Jag vet typ inte vad jag känner eller vad jag vill och det är det som gör allt så svårt. Längtar till att vara lycklig på heltid.

Hoppas på att imorgon blir en sån där bra dag för då ska jag söka jobb och fixa en grej med bloggen hade jag tänkt!

tråkigt inlägg, men var bara tvungen att skriva av mig lite! 
 

  0 kommentarer på "fina ni"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria