minibloppis

Slänger in ett bloppisinlägg så länge och hoppas på att bloggflytten går så fort som möjligt!
Jeansshorts, har blekt och slitit dem själv men knappt använt dom. Vet inte vilken storlek de är men passar om man har W24 i jeans. Liknar Levi's och riktigt snygga på! 100:- 
- Neongult linne från New Look, köpt i London. Storlek XS, 60:- (Dösnyggt på sommaren, man ser riktigt brun ut)
- Dedicated t-shirt från Tshirt-store. Storlek S, 50:-
- Freshman t-shirt från Bikbok, knappt använd. Storlek S, 50:- 
- Tshirt från Gina Tricot. Storlek S, 40:-
Fodralklänning, dragkedjan går att öppna hela vägen. Storlek 34, använd en gång. 70:-
Croptop köpt i London, använd 1-2 ggr. Storlek XS, 40:-
Transparent skjorta i storlek 34. 70:-
- Riktigt snygga boots i äkta mocka, har bara använt dom några gånger då de inte är min stil riktigt.. Synd att dom ligger och skräpar bara. Storlek 38, köptes för 799:- Lägg ett bud!
- Grå farfarströja, använd 2-3 ggr. Storlek XS, 50:-
Snygg glittertopp. Aldrig använd då den är lite stor på mig. Storlek S, 40:- 
Snygg kjol, aldrig använd och lappen är kvar. Storlek XS, 40:-
 
Bilderna när jag har kläderna på mig ger inte färgerna någon rättvisa, så titta på bilderna till vänster för o se hur färgen är i verkligheten. 
 
Hör av er till min kik: hannnasofie (notera att det är 3 st n haha) eller min mail: [email protected] om ni undrar något eller vill köpa något! Jag fraktar och köparen betalar fraktkostnaden, som är lite olika beroende på hur tungt paketet blir, men brukar vara mellan 12-40 kr ungefär! 
 

  3 kommentarer på "minibloppis"

Postet av: MALIN
jag sa ju att jag ville ha freshman-tröjan!!!! sälj den då inte!!!!!
2014-02-24, 11:15:34
URL: http://malinkirstine.vionno.se/
Postet av: matilda
Hej! Är det du som ställer frågor till mig i min ask? :) Någon har länkat din blogg där i en fråga, så tänkte bara dubbelkolla!
2014-02-24, 15:37:54
URL: http://matildafritz.blogg.se
Postet av: Linda
så fina grejer
2014-02-24, 23:28:37
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria