nytt

Bustier från H&M, 99:-
T-shirt från Gina, 99:-
Linne från Bikbok, 99:-
 
Gjorde tre kap igår, som ni ser. Har ingen lust med att köpa vinterkläder nu så det blir mest vår- och sommarkläder, mycket roligare ju. Älskar bustiern från H&M, kommer vara så fin i sommar till ett vitt linne när man är lite brun. 
 
Sitter i skolan just nu och har matte, kan dock inte tänka pga HUNGRIG. Började egentligen 11 men var i skolan 8:30 för att göra ett omprov. Måste försöka hinna springa till subway innan nästa lektion, annars dör jag typ. Ska gymma med Lovisa sen, får bli utan skor för mina har gått upp i rök?? Hur kan ett par skor ens försvinna haha? 
 

  2 kommentarer på "nytt"

Postet av: Elin- En träningsblogg
Allt det där hade gärna fått hänga i min garderob också! :D
2014-02-05, 15:48:13
URL: http://elandersson.blogg.se
Postet av: Jonna Lydahl
Jag gillade verkligen den bustiern! :D
2014-02-05, 16:02:35
URL: http://lifebyjjonna.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria