tisdag

 
Har inte så mycket att blogga om för tillfället och har lite bråttom upp på stan, men bloggar nog mer senare! Hoppas ni har haft en bra tisdag hittills <3

  3 kommentarer på "tisdag"

Postet av: xyz
do you still like justin bieber? ;)
2014-02-11, 21:27:00
Postet av: Emelie Bergström
snygg du är!!
Svar: Tack snygging!!
Sofie Backlund
2014-02-11, 23:06:13
URL: http://emelieebergstrom.blogg.se/
Postet av: maja
hur redigerar du bilderna som i detta inlägget? :)
Svar: I photoshop med radlab, effekten "skinny jeans" :)
Sofie Backlund
2014-02-12, 19:17:28

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria