två fina saker

 
Fyndade lite på rean häromdagen. Shortsen ser verkligen inte snygga ut när dom ligger där haha, men satt skitsnyggt på och om man matchar dom rätt så blir det nog najs till bruna ben i sommar. Köpte ett par knästrumpor också men dom ville inte vara med på bild:( 
 
Har haft en rätt lugn helg. Igår gjorde jag inte särskilt mycket på dagen men träffade tjejerna på kvällen och kollade på melodifestivalen o åt tacos, mys. Idag vaknade jag sent och åt en asgod "frukost" vid två, sen kom Elvira och Martina hit och åt pizza och glass hehe. Längesen jag träffade båda två så det va trevligt! 

  0 kommentarer på "två fina saker"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria