update

Hej fina ni. Nu är det strax klart med nya bloggen! Det har tagit lite extra tid då de höll på att göra ett nytt grundtema, men hoppas på att kanske kunna börja blogga på nya bloggen imorgon! Så hoppas verkligen ni hänger med dit. Har massor av inlägg på g nu också eftersom jag inte bloggat på några dagar. Ville bara uppdatera er om läget, skriver imorgon igen! 
 
Och så vill jag passa på o tacka för alla fina kommentarer jag fått, får se om jag hinner svara på alla, men har iallafall läst varenda en ♥

  3 kommentarer på "update"

Postet av: emy
sv: ska DU säga snygging!!
2014-03-02, 10:49:38
URL: http://emyleufstedts.blogg.se
Postet av: .
vet du nån hemsida med många tysnitt? förutom photoshop som jag inte fattar alls.. Kram
2014-03-02, 20:08:32
Postet av: Ann-Christine
Fin är du! :)
2014-03-05, 22:46:36
URL: http://annchristine.forme.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria