tips på eyeliner

 
Tänkte bara tipsa om en eyeliner som jag fick av min kusin i julklapp, riktigt bra! Super liner blackbuster heter den, vet inte om den finns att köpa överallt eftersom hon köpte den på flygplatsen, men ser ni den så köööp!
 
Har jobbat hela dagen och är typ helt slut från igår när vi firade Jossan, så ska nog träffa Lovisa ikväll och bara ta det lugnt tror jag. Imorgon blir det jobb igen och sen är helgen slut haha :( Behöver mer sömn känner jag, usch..

  4 kommentarer på "tips på eyeliner"

Postet av: sofia
fina naglar!
2014-01-19, 11:56:56
URL: http://byfia.com
Postet av: matilda
skulle inte du kunna göra en "tutorial" på hur du gör dina ögonbryn?:)
Svar: Jo absolut, fixar det! :)
Sofie Backlund
2014-01-19, 18:29:17
Postet av: matilda
skulle inte du kunna göra en "tutorial" på hur du gör dina ögonbryn?:)
2014-01-19, 18:29:17
Postet av: matilda
skulle inte du kunna göra en "tutorial" på hur du gör dina ögonbryn?:)
2014-01-19, 18:29:17

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria