q/a

 
Vad använder du dig av när du tar dina bilder och redigerar? Har gjort ett inlägg om det HÄR.

Tips på hur man får en läsvärd blogg? Tänkte faktiskt göra ett inlägg om detta snart. Det beror ju lite på vad du vill locka för läsare, men en blogg som jag skulle vilja läsa innehåller mycket bilder, gärna stora bilder i bra kvalitét, inte allt för mycket text i varje inlägg, varierade inlägg, stilren design osv. Sen tycker nog många att det är roligt att läsa om vad man har för åsikter om saker och ting!

Vad heter hotellet ni ska bo på? :) Det heter Nestor hotel.

Hur lång är du nu? :) Jag är 172 cm.

Vart kommer tröjan ifrån? (Den lurviga vita) Från Gina tricot!


  0 kommentarer på "q/a"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria